Politika kvality

 

Vedení společnosti TALPA, spol. s r.o. vyhlašuje, v souladu se strategickými záměry společnosti, následující

Politiku kvality

Hlavním cílem Politiky kvality je maximální uspokojení požadavků a očekávání zákazníků, zvažování rizik a příležitostí, neustálé zlepšování efektivnosti procesů a systému managementu kvality a dosahování dlouhodobé prosperity.

 

Pro dosažení cílů si společnost stanovuje tyto základní principy:

 

Prosperita a proces řízení

  • Neustále zdokonalovat systém finančního řízení výroby.
  • Průběžně analyzovat a zdokonalovat proces výroby s cílem zajistit trvalý růst produktivity práce.
  • Zdokonalovat personální činnost a uplatňovat motivační nástroje s cílem zajistit stabilní a kvalitní lidský kapitál.
  • Neustále sledovat nové výrobní technologie s cílem zajistit srovnatelnou nebo vyšší technickou úroveň výroby v porovnání s konkurencí.
  • Plánovat a realizovat investice a opatření s cílem vytvoření dostatečných budoucích výrobních kapacit.

 

Zaměření na zákazníka

  • Důsledně analyzovat aktuální a budoucí potřeby a požadavky zákazníků.
  • Přinášet zákazníkům vyšší hodnotu produktů a vyšší kvalitu a úroveň služeb než konkurence.
  • Pravidelně měřit a vyhodnocovat spokojenost zákazníků, realizovat nezbytná opatření pro splnění jejich požadavků a zvýšení jejich spokojenosti.
  • Komunikovat transparentně a otevřeně, dodržovat smluvní ujednání a právní a etické normy.

 

Výroba a kvalita

  • Provádět důsledné kontroly dodržování výrobních postupů s cílem dosažení nulového výskytu chyb ve výrobním procesu.
  • Provádět důsledné výstupní kontroly s cílem zabránění expedice vadných výrobků.
  • Analyzovat příčiny výroby vadných výrobků s cílem zajistit trvalé odstranění příčin.
  • Realizovat výrobní procesy v souladu s platnými legislativními podmínkami a požadavky technických předpisů a norem.

 

Vztah k zaměstnancům

  • Pravidelně seznamovat zaměstnance s jejich odpovědností a postavením v systému managementu kvality.
  • Provádět pravidelná školení zaměstnanců ve vztahu k dodržování výrobních postupů, bezpečnosti práce a ochraně životního prostředí.
  • Dostatečně motivovat zaměstnance, protože spokojení a kladně motivovaní zaměstnanci jsou hlavními nositeli výkonnosti společnosti a jsou důležitým předpokladem pro fungující systém. „Na schopných zaměstnancích se nevyplatí šetřit a na neschopných je škoda plýtvat.“
  • Systematicky rozvíjet úrovně kompetencí zaměstnanců s cílem vychovat si odborně způsobilé a zkušené zaměstnance pro nižší stupně řízení (mistři výroby).
  • Využívat podnětů zaměstnanců k rozvoji a zlepšování systému managementu kvailty.

 

Dodavatelské vztahy

  • Přesně specifikovat naše požadavky a potřeby pro výrobu a zajistit spolehlivé a kvalitní dodavatele.
  • Pravidelně monitorovat a hodnotit způsobilost dodavatelů plnit naše požadavky.
  • Neustále hledat nové dodavatele. Cílem není nejnižší cena, ale oboustranně výhodná spolupráce a vyjednání co nejlepších obchodních podmínek.  
  • Komunikovat transparentně a otevřeně, plnit včas své finanční závazky, dodržovat smluvní ujednání a právní a etické normy.

 

  

 

K zajištění Politiky kvality se vedení společnosti TALPA, spol. s r.o. zavazuje: 

  • Neustále udržovat, rozvíjet a trvale zlepšovat systém managementu kvality v souladu s požadavky normy ISO.
  • Zvažovat všechna možná rizika a příležitosti pro splnění současných i budoucích požadavků zákazníka a zvýšení jeho spokojenosti.
  • Pravidelně vyhodnocovat efektivnost procesů a funkčnost zavedeného systému managementu kvality.
  • Zajistit dostatek potřebných finančních zdrojů pro zajištění funkčnosti systému managementu kvality a jeho dalšího rozvoje.
  • Seznámit všechny zaměstnance s Politikou kvality a pravidelně je informovat o problematice systému managementu kvality.
  • Systematicky zvyšovat odborné znalosti a kompetence zaměstnanců při řízení systému managementu kvality.
  • Zlepšovat pracovní prostředí zaměstnanců tak, aby přispívalo k jejich maximální výkonnosti, kvalitě a bezpečnosti práce.
  • Neustále zlepšovat péči o životní prostředí, pravidelně sledovat a vyhodnocovat vliv našich činností na životní prostředí.
  • Šetrně hospodařit s přírodními zdroji a hledat možnosti v oblasti úspor energetických zdrojů.

 

 

V Pilníkově dne  2.5.2016                                                               Ing. Vlastimil Tauchman, majitel a jednatel společnosti

                                                                                                    

 

nezávazná poptávka  

adresa
zboží

  Tyto údaje je nutné vyplnit

Veškeré údaje, které zde zákazník uvádí, podléhají ustanovením zákona číslo 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů ve znění pozdějších novel. Talpa s.r.o. je jediným vlastníkem informací. Tyto informace nejsou a nebudou prodávány, pronajímány a ani jinak sdíleny s jinými subjekty.